Egy telefon nélküli világban...

Azt hittem normális szüleim vannak, akik ha azt mondom "alsópolcos" akkor nem a legdrágább cuccokat keresik. Tévedtem. Sőt, még le is csesztek, hogy miért mondom, hogy "Milka csoki", amikor olyan nincs is... Asszem mostantól elég volt - ugyanis az, hogy az apám elkezdett velem ordibálni, hogy "De amikor a múltkor felhívtunk még nem kellett volna semmi" az már nem olyan dolog, hogy jó, hagyjuk. Ugyanis én megmondtam MÁR AKKOR, hogy az a kib* csoki a Tescoban kapható és ha a Ázsiában nincs, akkor majd megnézem ott... Ma elmentek oda, majd visszatértek - természetesen olyan csoki nem volt.
Gondoltam (oh, rosszul, ezentúl inkább nem gondolkozom), hogy ha nincs Tescos termék a Tescoban, akkor azért valamilyen csokit hoztak. Hoztak, csak nem nekem, hanem maguknak. Majd ordibáltak velem, hogy "Szerinted mi tudjuk mi az, hogy alsópolcos?"... Igen, bevallom bűnöm, meg se fordult a fejemben, hogy ha azt mondom "alsópolcos" a Milkák közt keresik. Szóval tényleg, én tehetek róla... megérdemlem, hogy ordibáltak velem, mert hát én nem mondtam meg, hogy alul keressék, "egész biztos azt mondtam" Milka csoki az, biztos csak az lehet"... véletlenül sem figyelmezettem anyámat ma reggel, hogy alul lesz...
És az egészben a legszebb mi?
Elküldtem anyuékat 5000 Ft-tal, hogy azért cukrászdába is mehessenek - ez ugyebár 2000 (ma. 3000) lett volna. Vissza kaptam 1100 Ft-ot (!!!!), mondván "se csokit nem tudtak venni, se macacupit, de azért költöttek ők"... Nem arról van szó, hogy sajnálom tőlük, de basszus, ha nem vettek csokit és nekem azt még be kell szereznem, miből fogom? Abból az 1100 Ft-ból, amit holnap elköltök egy születésnapon? Hát marha jó lesz mondhatom...
Amúgy is annyira nyugodt voltam, hogy valami nagy nehézségek árán is, de sikerül - remek, majd kereshetek másik helyen olyan csokit (vagy bármilyet), ami lehetőleg nem drágább 100 Ft-nál, mert annyim marad a holnap után.
De örülök, hogy az apám arra a kérdésre, hogy "A telefonod itthon hagytad?" azt válaszolta "Nem, miért?" és csodálkozva nézte végig, ahogy eljátszom, amint felhív, hogy tudassa velem ott sincs olyan csoki... Én még megpróbálom pár helyen, aztán ha nincs kap másmilyent (ja, igen, mondtam már, hogy ajándék lett volna?!)... 
Fogalmam sincs hogyan szerezzem be a csokit, mert habár online lehet rendelni azt nem tudom kihasználni... (ugyanis nem lehet készpénzzel fizetni... WHAT?!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése