Sydney és miegymás

Kaptam pár képet Sydney-ből az unokatestéremtől - ő kint lakik már két-három éve. A képeken a mai délutáni időjárás látható, szerintem gyönyörű a látvány. Gondoltam megosztom itt is, hogy mindenki más is gyönyörködhesse benne.





















A mai napomról annyit: számomra felfoghatatlan és hihetetlen.
  1. Ötös lett a matekdogám (mééééég amit a párhuzamos szelők, meg szelő szakaszok tételéből írtunk)
  2. Holnap elvileg megint írunk egy dogát (és csodálkozik a tanár, hogy lassan haladunk... minden héten egy doga...)
  3. Valaki ugyanazzal a problémával állított szembe engem, aki miatt én egy másik embert megkérdeztem, hogy mi a véleménye róla és most az aki engem állított szembe ezzel a problémával nem reagál... (eléggé bele lehetett keveredni?)
  4. Holnap addig fogom mondogatni a föcitanárnak, hogy írja be az ötöst a versenyre, mert még nem írta be. Lehet utálni fog, de legalább beírja (kedden megkérdezte tőlem "Ugye milyen szemét vagyok?" én meg természetesen egyetértettem, hiszen tanárokkal nem vitatkozunk)
  5. Jaj, hogy a csokikanál miatt hogy kiborultam...
Nem akarom a holnapot, nagyon nem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése