Alive

#Geography #never #know #the #results

Lehet, hogy rossz vagyok matekból (annyira nem is), de március 7-e mintha már elmúlt volna. Márpedig a honlapon az volt írva, hogy addig meg lesz az eredmény. Ez csak azért kicseszés velünk (igen, többesszámban, mert az osztályból többen hülye részt vettek rajta), mert a drágajótanár nem írja be az  ötöst. Azt nem tudom meddig szeretné még húzni (miután meg is jegyezte milyen szemét, majd elnézést kért), de legutoljára azt mondta "majd ha a többiek eredményét is tudom". Szóval most várok (és imádkozok, hogy ne akarjon kedden dolgozatot íratni) és reménykedem, hogy a jövőhét folyamán megtudjuk a versenyeredményeket és beírják végre az ötöst. Álmomban amúgy először a 25.-ek voltunk a 15-ből... Szép remények?

#History #TZ #noooo #should #learn

Egyik tanárt sem érdekli, hogy a hétvégén nem biztos, hogy lesz idő mondjuk 10000000% -os tanulásra. Nekem konkrétan nagyon kevés az olyan hétvégéim száma, ami nincs betáblázva. Oké, hogy pl. a jövőheti Tatás kiruccanás az én kedvemért (meg apu szülinapjáért) lesz, de azon a napon pl. este simán tudok tanulni.
Nem úgy mint a mostani hétvégén.
A mai nap átjáróház volt a házunk - konkrétan reggeltől estig sorban érkeztek az emberkék. Jó, csak a nagyszüleim (reggeltől délutánig) és egy baráti család (délutántól estig) jöttek, de azért az elég furán nézett volna ki, ha azt mondom délután "Bocs, tudom, hogy utáljátok, hogy nem veletek foglalkozunk, de én most befejezem a portfólióm és folytatom a beszélgetést Regivel, hogy kiderítsem mik azok a hatáskeltő eszközök". Lehet ezt kellett volna tennem - de hát ha ezt megteszem én leszek lecseszve... 
Szombat... reménytelen. Itthon sem voltam.

#next #week #is #coming

Nos, a jövőhéten tervezem:
  1. befejezni a portfóliót (legyen elég tintapatron)
  2. szerezni olyan állatul kinéző biciklis, love-os karkötőt
  3. szóbeli tételek kidolgozás infóra
  4. megírni az össze dogát (töri, matek, nyelvtan, fizika -> így kezdőkörben, mert a föcit remélem nem gondolta komolyan)
  5. megírni a novellákat (legalább azt a kettőt, amit annyira, de annyira elterveztem)
  6. folytatni a print screen-t
  7. túrós sütiért nyavalyogni ("ma csinálok" mondta édesanya, majd megsértődött amikor felhoztam, hogy még mindig nem csinált, pedig apunak is megígérte...)
  8. megünnepelni apucika szülinapját holnap is (ma is ünnepeltük, de igazából holnap lesz)
  9. elmenni Tatára (csak gyorsan letudni a túrát, aztán felkeresni a Csokizót és azt az óriáspalacsintázós helyet, amit láttam szeptemberben)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése