Sajnos felébredtem...

Ugyebár tegnap nagy ügyes voltam és ma apucika körbekérdezősködött - és azt mondta nem lehet megjavítattni. Vagyis meg lehetne, de az kb. egy új tab árával vetekszik. Szóval a gazdaságosabb megoldás valószínűleg az lenne, ha eladnám - mármint minden alkatrészét... vagy igazából nem is tudom. Az biztos, hogy most egy darabig valszeg nem lesz tab, mert születésnapok és névnapok ezrei következnek (jövőhét szerdán megnyitja one of my teachers és utána szinte naponta lesz mit ünnepelni... még meg kell vennem a csokit).
Szóval hétvége és én meg találtam (még régebben) pár képet, amit most úgy összevissza kirakok és igazából... 

(A legtöbb INNEN)
Na, ezért ülök leghátul







Nem is egyszer :D


Hm...




Uh, amikor én először hallottam ezt...

Tuti lennének olyanok, akik felhívnának xD Nem teszem meg, még :P





Hm... sometimes I feel it... :D
Naaaagyon idegesítő... -.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése