Rövid, short, kurz

Még nincs vége a megpróbáltatásaimnak - és remélem jövőhét hétfőn nem is lesz -, de úgy érzem muszáj leírni ide, hogy sikeresen vettem az első akadályt. Ami azt jelenti, hogyha minden jól alakul őszi szünetben lehet eszközölni a bloggal tervezett változásokat. (Igen, tudom, akkor naaagyon kéne tanulnom az érettségire, de a szóbelire lesz rengeteg időm, a gyakorlatira meg of course fogok tanulni, de nem kell egész héten majd azt nézegetnem.)
Osztályozó vizsgám gyakorlati eredménye: 100%
Nem, nem vagyok valami mutáns, ami képes bemászni a számítógépbe és megbekkelni azt. Egyszerűen szerencsésen vettem az akadályokat. Amihez kellett az a kezdeti kétségbeesett sóhajtozás, hogy a francbamár nem megy ez nekem, de aztán lenyugodtam és megcsináltam mindent - bár kétségbeestem, amikor egy feladat nem akart sikerülni, de egy kis pihentetés után az is ment. És kb. fél órával (ezt a többiek mondták, szerintem max 15 perc volt) előbb végeztem a csoportnál.
Ja, mondtam mér, hogy tőlem elvárás volt az ötös? Bizony! Jó, a max az nem, de az ötös az igen. Bevallom én a maxra hajtottam, mert a szóbelivel nem nagyon vagyok kibékülve és ha az még kettes is lesz, hááát megkapom a négyest (erre abból következtetek, hogy egész jó gyakorlatit írtam, ami a több pontot adja, szóval annak van nagyobb jelentőség) és az nekem - ha nem is tökéletesen - megfelel.
Szóval így állok most.
És szóval, ez a hét egész jól alakul és talán még a holnapi matekdoga se ronthatja el... De az már más kérdés.
Nemsokára jövök :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése