Jövőmről vannak elképzeléseim... ez (nem) az

Ha tanár lennék, ilyen lennék
/Vélemények osztálytársaktól, ismerősöktől/

Regi véleménye szerint ("Ha tanár lennél nem szeretnélek."):
Szigorú lennék, sok leckét adnék fel, sokat olvastatnám a diákjaimat. Azért néha játékos feladatokkal is meglepném őket, de a dolgozataikat nem javítanám ki rögtön a következő órára. Irodalmat, németet tanítanék és esetleg technikát. A bal kezemben fognám a könyveket és lenne egy kis barna tolltartóm.

Dominik véleménye szerint:
Komoly, de azért vicces lennék. Valamint következetes, laza és érdekes is. Földrajzot és talán németet tanítanék.

Roland véleménye szerint:
Kedves, de egy kicsit olyan, mint Pacskó |a volt föcitanárom, aki egy kicsit furcsa volt|. Irodalmat és etikát tanítanék.

Anna véleménye szerint:
Akiket utálnék, azokat nagyon megszívatnám, amúgy meg kémiát tanítanék.

Szuszú véleménye szerint:
Megszadiznám a diákjaimat, sőt, bele is zúgnék az egyikükbe. Amúgy kedves lennék, és röhögnék velük. Osztályfőnök lennék és irodalmat vagy valami hasonlót tanítanék.

Szimi véleménye szerint:
Szigorú, de azért jó fej lennék. Törit vagy föcit tanítanék.

ÖSSZESÍTÉS

Ha én tényleg szerzek egy tanári diplomát, akkor ezen vélemények alapján én egy szadista állat lennék, aki irodalmat tanítana leginkább. 

Amit én gondolok

Én szerintem azért egy elég laza tanár lennék, akinek fontos, hogy a diák jól érezze magát az órán és még tudás is ragadjon rá. Nem zúgnék bele diákomba, mert köztudottan inkább a nálam maximum 10 évvel idősebb pasik jönnek be. Irodalmat ezerszázalék, hogy nem tanítanék, viszont földrajzot (hosszú élet titka; ha az a diploma meglenne azt jelentené, hogy nem vagyok reménytelenül hülye hozzá) és informatikát igen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése