Új év :)

Új év, de vajon miben változik ez az előzőtől?

Igazából volt egy fogadalmam, amit rögtön még elsején sikerült nem betartanom – azért látszik mennyire „ellent tudok mondani” néhány dolognak. Na, mindegy ezen már késő lenne búslakodni (és igazából ezen búslakodni nem igazán tudok). Jól kezdődött ez az év, hiszen végül is az utolsó dolgot, amit nagyon szerettem volna sikerült megszereznem.

2013 – búcsúzom

Könyvek terén eredményes (POLC ITT), írás terén lagymatag, túrázás terén alakuló, barátok terén felemás és minden más esetén változó – ilyen volt az én évem.
Szerintem minden téren azért elég jó volt ez az év. A 10. osztály második féléve és 11. osztály első féléve mintha csak egybecsúszott volna – tekintve, hogy nagyjából minden tantárgyból ott folytattuk a könyveket, ahol előző év (tanév)végén abbahagytuk. Szóval tanulás szempontjából ez nem volt valami nagy változás. Írni nem nagyon volt időm, viszont a barátaimmal több időt töltöttem el… Jó volt.

2014 – Hello!

Nem fogadok meg semmit, mert abból úgyse lenne semmi. Ez mindig így van – hiába fogadok meg bármit is…
Na, mindegy! Felhívtam Sleepyt – mert annyira felhúztam magam azon, hogy nem adott egyértelmű választ, hogy megtettem. Na, ja, érdekes egy „beszélgetés volt”… Ő beszélt, én próbáltam normális szavakat megválogatni (olyan problémám volt, hogy nem tudtam, hogy válaszoljak). Azt mondta ne aggódjak, mindjárt hatodika és találkozunk -> erre felmordultam, majd leesett mit mondott és végül örültem, de azért hozzátette mikor rájött, hogy megemlítette az iskolát, hogy még rengeteg nap van a szünetből.
A szilvesztert amúgy Reginél töltöttem és jó buli volt – bár én szokásosan a sarokban-megbújó-csöndes-társ voltam. Tényleg jó volt a buli, csak két személy volt az, aki kicsit megborította a dolgokat. Köszi Regi, amúgy fantasztikus volt! :)

Itt az új év, kész állok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése