Torta

Yes!
Soon I megszületek, szóval tortamániám kiélhetem. A dolog pikantériája, hogy idén én (csak félig) készítem a tortám - ami Nutella-torta lesz, finom. A másik dolog meg, hogy születésnapom előtt egy nappal lesz a tortázás, mert sajnos nem mindenki tud eljönni pénteken.
Aha, minden adott - legalábbis úgy tűnik.
Rettentően nem szeretem, ha megbámulnak vagy idétlen kérdéseket tesznek föl nekem (esetleg megállítanak, hogy megkérdezzék a nyilvánvalót), ezért is utálom azt, hogy földrajz után nekem le kell mennem a portához, hogy felvigyem a tortát (illetve tortákat, mert kettő lett...). Pedig még azt is sikerült elintézni, hogy bent maradhassunk a teremben - de persze ToZónak is szólni kellett volna, mondjukúgy ma... Mert az vicces lesz, ha ő keresi majd a kulcsot és nem lesz a helyén (bár két hete folyamatosan nem kapja meg a kulcsot, hanem csöngetés után jön fel), majd szerintem igyekszünk - ahogy ismerem magunkat el fog fogyni elég hamar...
És igen, még mindig mások jobban várják a születésnapom, mint én magam - sőt, én inkább ideges vagyok miatta. Nem akarom... Egyáltalán nem akarok semmit, szóval most nagy levegőkkel próbálok túlélni.
Mindjárt vége, mindjárt :D

|Iskolalátogatási papír kérése... Igen, tényleg az Atlasz nevezetű utcában lakom, és igen, tényleg stílusos ezt mondani(?) egy történelem-földrajz szakos tanár füle hallatára -.- Szerintem a nap fénypontja ez volt, meg a "Te tényleg 2016-ban fogsz érettségizni?" kérdés.|

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése