Bejegyzés, melynek nincs címe

Váratlan meglepetések

Imádom, amikor valami jó váratlan történik, de a rosszakat utálom. Mindegy, mindenből ki lehet hozni a legjobbat. Az utóbbi napokban sok meglepetés ért, és ezek közül kettőt kiemelek.
Bár én nagyon reméltem, hogy nem rajtam fog múlni a föci előadás, de mégis ez történt. Nagyon gáznak érzem, hogy decemberben megkértük a tanárt, hogy hadd adjuk elő januárban, mert Bence szeretne beszélni – aztán most Bence beteg, megint. Ezzel nem is lenne probléma, mert van a csapatban még egy személy, aki szeret beszélni – de ő nem tudná az egészet, ezért felosztottuk. Gondoltam én „Milyen jó, hogy van egy keddem és szerdám felkészülni, arra, amit én adok elő” igen ám, de Jurcsi megjegyezte ma, hogy ő holnap bőrgyógyásznál lesz, így se nem lesz ott, hogy lelkiekben támogasson, se, hogy a saját részét elmondja. Remek. Lámpaláz legyőzése, amikor a dicséretes ötösre hajtok és ezen múlik?!
A másik meglepetés viszont örömtánccal járt együtt, és nagyon remélem, hogy két hét múlva is ezt fogja mutatni majd a naplócska. Meg szoktam nézni azt, hogy melyik tanárnak hiányoztam aznap, amikor amúgy bent voltam (egyszer már írtak be…) és meglepődve tapasztaltam, hogy január 31-re nincs lehetőség beírni a hiányzókat. Azért biztos, ami biztos megnéztem az órarendemet is hátha csak valami hiba történt, de nem! Január 31-én nincs órarendem se. Szeretném, ha ez így maradna tényleg – a legszebb ajándék az iskolától. Egy nappal előbb tarthatom a születésnapomat – nagyon szeretem a csokit ám.


Mielőtt 18 leszek…


Ma reggel azzal szembesültem, hogy Regináék már tervezik, hogy miket szeretnének megtapasztalni/átélni/túlélni mielőtt betöltik a nagykorúságot. Én is gondolkoztam már rajta egy ideje, de csak olyanok kerültek fel a „listára” amiket lehetetlen megvalósítani (még akkor is, ha olyan barátaim vannak, akik bármit el tudnának intézni). Szóval most olyanokon gondolkozom, amiket meg is lehet valósítani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése