Bad dream

Amikor az ember már-már azt hinné, hogy minden oké és nem történhet semmi - na, akkor tuti, hogy biztos történik valami. Miért is én lennék az, aki kivétel? De hogy én mit fogok kapni aputól, azt nem tudom...
Történt ugyanis, hogy letettem a pici tabletet az asztalra csak éppen arra nem figyeltem, hogy félig a telefonra helyeztem. Ebből adódóan történt ugyanis a baleset, mert mikor én óvatosan lehajoltam, hogy felkapcsoljam a lámpát, majd fel... beütöttem az asztalba a fejem, ami a gravitációs vonzóerővel közrejátszva a tabletet a földre vonzotta. Betört a kijelzője.
Na most két dolog van, amit tudni kell (ami miatt ez egy olyan dolog amiért nekem félni valóm van). 1: apu nem egy műszaki zseni, de ha valakinek a valamijével történik valami hát... akkor az amúgy nyugodt édesapámból egy "nemfogokveledbeszélnihogylehetszekkorahülye?" apa lesz. 2: én nagyon vigyázok a kütyüimre, mert nekem fontosak és szeretem őket biztonságban tudni... ilyenkor ha történik valami egyikőjükkel hát én zokogok.
Ez így nagyon nem jó...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése