Iskola

(Milyen jó bejegyzés, már vagy a milliomodik bejegyzést írom ezzel a témával kapcsolatban.)
Mivel más cím nem jutott eszembe (vagyis a "Menjen a francba a földrajztanár" nem lett volna túl jó választás), így ezt a remek, kreatív címet adtam - szerintem ezért minimum egy nyelvtan ötös járna...
[Ja, igen. Ma sikeresen megcsináltam a nyelvtan házim. Önéletrajz+motivációs levél. Ha év elején kaptuk volna ezt a feladatot egy fokkal könnyebb lett volna a helyzetem, mert akkor még beszélt velem egy egyed, akiről tudom, hogy biztos lett volna valami tanácsa mégis mi a francot írjak a motivációs levélbe. Sajnos ez az egyed úgy látszik nem túl humános módon próbál semmibe venni. (Ennél még az is jobb lett volna, ha ír valami bunkó kifogást, vagy bármit... mindegy.)]

UPDATE: Miután rájött, hogy nem is akkor végez, megbeszéltük, hogy mégiscsak szerdán töltjük ki... Na, mit mondtam? Ezt a hülye versenyt is egyedül csinálhatom... Végighallgattam a tanár összes tervét, hogy mikor miért nem jó neki |pl. szerdán 12:50-kor végez... Ez számomra furcsa, mert én 10:40-kor végzek és neki csak eggyel több órája van... de nem az én dolgom és akkor rájött, hogy nem is akkor végez| (akkor mi a francért ajánlotta fel a segítségét?! jó, megértem, de ő is megértheti, hogy lecsapok az alkalomra, ha egy már "tapasztaltan jó versenytárs" felajánlja a segítséget...) és már mindenre azt mondtam, hogy jó, de ő meg "Jaj, nem jó, mert akkor bicózni akarok" vagy "Jaj, nem jó, mert akkor haverokkal leszek" úgyhogy abban maradtunk végül, hogy csütörtök este interneten keresztül oldjuk meg. Vicces lesz... Komolyan elgondolkoztam rajta, hogy felhívom telefonon, hogy szenvedjen (tudom, gonosz vagyok, de ha ő neki nem volt jó, akkor engem viszont ébren kell tartani - legalább megtanulna telefonba beszélni).
Értem én, hogy csúnya és rossz voltam (meg hülye, mert elszóltam magam), de azért haragudni, mert valaki helyett megírtam részben a dolgozatot?! Persze, jófej, meg minden, hogy a "Most vonjak le egy jegyet, mert megírtad xy dolgozatát?" kérdés után az én "Nem, mert én csak hasznosan eltöltöttem az óra fennmaradó részét" mondatomat annyira értékelte, hogy az amúgy már beírt jegyhez nem nyúlt hozzá - nem mintha amúgy megte(he)tte volna. De bárki bármit mondjon erős túlzásnak érzem, hogy emiatt nekem kellemetlenül kell, hogy érezzem magam, mert a tanár addig néz úgy-hogy-mindjárt-leszúr-a-szemével, hogy csak nézed és elkezded magadat okolni, hogy milyen hülye voltál. Mindenesetre a dolgozat előtti "You aren't stupid" dolgozat utánra nagy semmi lett, mert hogy az "Ügyes vagyok" felszólalásomra csak egy "hm" jött válaszként... (Pedig tényleg ügyes voltam, mert a sajátoméban 1!!! pontot veszítettem csak.)
Szóval asszem feladom, hogy megérjem még ebben a tanévben felnőjön a tanár úr, mert nem úgy néz ki... Mindenesetre tartalmas egy 6 hónap volt ez eddig két földrajz versennyel (egy még függőben) és a számtalan ötössel, amit például dolgozatokra és az előadásokra kaptam... Ilyen jól még nem teljesítettem földrajzból, de néha jó érzés, hogy van valami amiből "én vagyok a legjobb".

WHAT ELSE?

Holnap jön a húgom szóbeli felvételire - azaz megyünk vissza, mert háromra kell mennie és akkor már én is megyek, hogy Regi ne legyen egyedül. Kiiiirály lesz, várom egy kicsit, mert így lesz egy csomó időnk - aha, persze, csak éppen a testvéreink tök máshol lesznek. Remélem már délelőtt kiteszik, hogy ki hova megy majd, mert érdekelne húgom kinél fog szóbelizni (yes, megmondom a terem alapján, nagyjábólasszem)...
Viszont nagyjából rájöttem, hogy miket fogok felvenni emelt szintre jövőre. Jó, a földrajzot végérvényesen kizártam (habár szombaton anyu felhívta rá a figyelmemet, hogy lehet jobban járnék ha valaki megtanítaná nekem ott bent), mert tényleg nem szeretnék egyedül lenni vele. Viszont az informatika felkerült a listára (el kéne kezdeni a szóbelit...) ugyanis az a másik szakocska amit továbbviszek életem során (ez a fő szak amúgy, de no problem). Amin még gondolkozom (külső behatásokkal van még valami, ami szóba jöhet, de azon nagyon gondolkozom), hogy még mit vegyek fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése