No comment

Azon kívül, hogy bukok nagy valószínűséggel egy fogadást nem történt sok minden. Csak most ezért vázlatosan írok egy-két dolgot...
  • A fogadás: Regivel fogadtunk, hogy nem beszélek egy emberrel szerdáig (khm... az, ha ő kérdez az nem számít bele, mert ciki lenne ha nem válaszolnék)
  • Föci: majdnem benyeltem még egy ötöst, csak nem szeretek sohasem jelentkezni és Rebeka mondta a magáét (pedig kinéztem a könyvből)... Nem lett volna fair, úgy érzem. Mindegy.
  • Német: Nem tudom melyik pizsijébe álmodta a tanárnő, hogy bejelentette a TZ-t, de azt nagyon gyorsan dobja ki... Ma megtudtuk, hogy holnap TZ-t írunk yeee.
  • Holnap: Nem sok házi volt, de kémia, német és még kitudja milyen doga lesz...
  • He: Aki a fogadásban szerepel, na ő az, aki... I miss him, and it's not good. Nem is igazán őt hiányolom (na jó, de), hanem a beszélgetéseinket - de sajnos valami megváltozott. Ennek elvben én örülök, mert így könnyebb elvben, de nem érzem túlságosan úgy...
  • Túrák: Nagyon szeretném végre elkezdeni őket, mert már elegem van. Mondjuk a családból senki sem támogat, barátaim közül meg nemigen akarnak jönni. Nem tudom mi legyen, mert én úgy szeretnék menni, de senki se jön velem... (Nagyon remélem, hogy március 15-én sikerül Regivel eljutnunk egyre...) Amúgy lelkes emberkék jelentkezését várom/várnám... Kitűzőért és oklevélért/emléklapért megy a "harc".
  • Készülő napi beosztás: Úgy döntöttem most nekilátok rendbe tenni az életem. Ez mondjuk nehéz így félév után, de... Fontossági sorrendet (iskola témakörben) is sikerült valamennyire felállítanom, ami: első helyen - infó, angol, föci (nagyonszeretnémmegtartaniadicséretemremélemsikerül); második helyen - érettségi tantárgyak; harmadik helyen - minden más.
Ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése