Sosincs túl korán...

KönyvesKarácsony

Igen, már most írok egy karácsonyos bejegyzést – az, hogy miért most, ki fog derülni. A képen a kézírásom látható, ami édesapám szerint csúnya, bár az övére hasonlít – ezt mondjuk már megszoktam, mert nem ő az egyetlen, aki ezekkel a szavakkal illeti szerintem egész normális írásom.
Szóval, most írom a bejegyzést, mert augusztus 31-ig megírhatjuk a kívánságlistánk – s, mivel én megkaptam a két éve megvett 10envalahány könyvet, így most ajándék ötlet nélkül maradtam szüleim számára. Ezt orvoslásként elkezdtem felírni mire is vágyom – és természetesen, hogy megint könyvek kaptak rajta szerepet. Édesapám meg is jegyezte, hogy „Már megint könyvek?”
Nem terveztem karácsonyra könyvet kérni, de mikor anya azt mondta, hogy gyerünk, gyerünk, írhatom a listám én nagyon megörültem – ilyenkor jó pár könyvvel lehet gazdagabb, s sosem fordul meg a fejemben, hogy mit kéne még? De idén ez egy kicsit máshogy alakult, mert amint elkezdtem leírni a könyveket még vagy száz más is eszembe jutott.
Szóval, szeptember végéig írhatjuk a listát, mert onnantól kezdve anyáék elkezdik a spórolásos-akciókereséses időszakot, aminek végén a lehető legtöbb dolgot megkapjuk. És igazából tudom magamról, hogy ha pénzt kapnék, akkor is a listámon szereplő dolgokat venném meg.



Beszéljünk kicsit arról, hogy mi is áll ezen a listán és főképp, hogy miért – valamint, hogy még mit szeretnék a listán látni, de hosszas keresgélés után sem találtam. Nem túl változatos, és nagyon valószínű, hogy még fog felkerülni rá, mert nincs információm milyen eddig is már nagyon várt könyvek fognak még megjelenni addig.
Amik fent vannak a listán eddig, s egyhamar biztos nem tűnnek el:
Tizekét könyv van a listán, és mind vagy sorozat, vagy egy általam kedvelt írónő kezei közül került ki – illetve kettő egyik sem, de az a pláne. Az Alfa egy sorozat – szerintem az egyik legjobb YA, fantasy sorozat – utolsó része, éppen ezért természetes a helye a listán. Az Opál szintén egy sorozat tagja, azonban csak a harmadik része – szintén fantasy, a földönkívüli-romantikus fajtából. A The Iron Queen – Vaskirálynő megint csak egy sorozatot képvisel, szintén harmadik rész, s lezáró is egyben – fantasynak mondható, Szentivánéji álom reprodukció. A sorok között egy új sorozat része, s az írónő egy másik könyve miatt került fel a listámra – ez nem fantasy, legalábbis a fülszövegből ez derül ki. A Párválasztó trilógiaA Párválasztó, Az Elit, Az Igazi – is felkerült a listára, gyönyörű borítói miatt, amit e-kiadásban nem tudok a polcomon tartani. A Reménytelen nem sorozat, s egy nem régi olvasmányom miatt került fel a listára – az írónő stílusa megnyert magának. A Keserkék egy trilógia befejező kötete, amit igazán vártam – fantasy és egy már az első kötetben feltűnt szereplő életét mutatja be. A Norvégia és Finnország két útikönyv – képekkel, szép képekkel – amik azért lesznek meg, mert két olyan országról van szó, ahova szeretnék eljutni. Az Álom két keréken egy romantikus, biciklis történet így mikor megtudtam, hogy nem nyertem meg ezt sem a Blogturnén felírtam – ezért sem látszik a listán.
Két poszter is felkerült a listámra – két olyan poszter, amit valószínűleg csak egyedileg lehet készítetni, legalábbis Magyarországon nincs lehetőség másra. Az egyik egy Reign poszter – kicsit lejjebb van egy bejegyzés erről a sorozatról –, ami mint filmes poszter méltó helyet képvisel majd a falamon. A másik egy Alexander Rybak poszter lesz – ha sikerül legyártanom jó minőségű képekből, illetve valaki megszerkeszti nekem – és annak ellenére, hogy nem filmes egy exkluzív helyet fog kapni.
Valamint még látható egy könyvespolc felírás is, ami – ha tényleg megkapom a könyveket, akkor főleg – nagyon fontos. Kinőttem a szobám és ezt főleg a könyveimre értem, egyszerűen már nincs hely hová pakolni őket – és édesapám már el is kezdte megtervezni hogyan és hova fog kerülni az új polc.
Amit kerestem, de sehol sem találtam:
Világtérkép foszforeszkálós falmatrica – ezt a plafonra szeretném tenni, mert a hold és csillagok olyan elcsépeltnek tűnik.
Amit lehet megvalósítok:
Egyszerű világtérkép falmatrica foszforeszkálós csillagokkal körülvéve, a plafonon – igen, ehhez kellenek majd foszforeszkálós csillagok és egy olyan falmatrica is, meg egy pontosabb terv apának… Bááár, most mondtam el apának ezt a B tervet és nem tetszik neki, hogy fekete a világtérkép, így azt mondta, hogy „Biztos meg lehet csináltatni foszforeszkálósra.” és ez azt jelenti, hogy valószínűleg lesz foszforeszkálós világtérképem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése