2014. augusztus

KétKedvenc #1
{Információk}
Újabb rovat, ami kicsit másabb lesz, mint a Beszéljünk a(z)…, azonban eléggé hasonlónak tűnhet. Sőt, még akár az ajánlókkal is láttathat némi hasonlóságot, azonban itt valami másra szeretném felhívni a „figyelmet.
Ebben a rovatban havonta megpróbálok hozni két kedvenc valamit – és itt jön az érdekesség: ez a két dolog bármi lehet. Lehet ember, állat, blog, könyv, sorozat, hely vagy akár program. A lényeg, hogy ezek valamiért a kedvenceim lettek és erre fogom megadni a magyarázatot ezekben a bejegyzésekben. Azonban itt nem hosszú, spoileres dolgokra kell számítani, hanem rövid ismertetőkre.













Alexander Rybak
{énekes és zeneszerző}

Születési név: Аляксандр Ігаравіч Рыбак
Születési idő: 1986. május 13.
Születési hely: Minszk, Fehéroroszország



Élete

Az egykori Szovjetunióban, Minszkben (ma Fehéroroszország) született. Négyéves korában szüleivel Norvégiába költözött. Szülei Natalie Valentinovna Rybak zongoraművész és Igor Alexandrovich Rybak hegedűművész, mindketten ismert előadóművészek Norvégiában. Alexander Rybak ötéves korában kezdett el hegedülni, mellette zongorázni is tanult. Jelenleg Oslo közelében, Nesoddenben él.
 |forrás: Wikipédia|







Miért lett kedvenc?

Talán azért, mert annyira nem akartam megismerni – egy blogon láttam, fanfic blogon, ami számomra azt jelentette, hogy nagy a rajongótábora. Aztán mégiscsak kíváncsi lettem, hogy mit tud ez a fiú – kiről később kiderült, hogy férfi már – és akkor láttam meg mindent róla. Persze eldöntöttem, hogy nem szeretem meg nagyon és csak egy zenéjét hallgatom meg… Igaz, ami igaz – csak egy zenéjét hallgattam, és a mai napig nem hallgattam bele több be, eddig. Ez a szám a Europe's Skies és először csak a szövegét figyeltem – a videó csak befolyásolt volna – és az megnyert magának; aztán megnéztem a videót és „beleszerettem” a srácba.
Leginkább a dal szövege és a srác mosolya – valamint a videoklip az, ami megnyert magának. Bár a zene stílusa eleinte nem tükrözte az ízlésemet, a refrénnél eléggé beleéltem magam – így lehet, hogy ezt a stílust is megszerettem.
Az oroszok mindig is a gyengéim voltak.

 Több információ:



Torrance Coombs
{színész}

Születési név: Torrance Coombs
Születési idő: 1983. június 14.
Születési hely: Vancouver, Kanada




Élete

A kanadai Vancouverben született. Színészi karrierje 1994-ben kezdődött, amikor még színházakban szerepelt. Olyan sikersorozatokban szerepelt már mint az Odaát, a Tudorok vagy a Heartland. Jelenleg a Reign című sorozathoz forgat, ahol főszerepben lesz, valamint egy másik filmet is forgat.
|forrás: Wikipédia|









Miért lett kedvenc?

Azt hiszem ez egyértelmű: mert ő tökéletes. Azok a szemek, az a mosoly és a képességei, mind tökéletessé teszik. Még, ha nem is az, neki azt is elnézi az emberlánya, hiszen addigra már rég beleszerelmesedik azokba a szemekbe – azokba, a kék vagy zöld szemekbe.
Először kicsit távolságtartóan kezeltem a feltűnését – nem igazán akartam tudomást venni róla –, mert számomra rettentően hasonlított Jeremy Rennerre. Bár valószínűleg ez abból fakad, hogy a hajuk színe és a seszínű gyönyörű szemük megegyezik – amúgy, ha tovább nézzük rájövünk, hogy nem is hasonlítanak, annyira.
Tory viszont nem csak ezért lett kedvenc, hanem mindenért – a szerepét szeretem a Reignben, és a magánélete tökéletes. Van barátnője, csodaszép barátnője és két macskája – ők azok, akik az instagram képeken legtöbbször feltűnnek.
Kékes szemmel meg lehet nyerni, de a mosollyal se a semmit érik el.

 Több információ:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése