Walking Between Raindrops

Walking Between Raindrops
Erre a blogra nagyon egyszerű volt rátalálnom, hiszen az egyik legjobb-blogos-barátnőm az egyik szerkesztő. Igazából, amikor először megnyitottam a blogot még más volt a design, de azt is - mint a második kinézetet - Liv készítette és szerintem gyönyörű volt. Most Khyira munkáját fedezhetik fel a blogra feltévedők - ami profi munka, s akármennyire is kezd egyre inkább divattá válni a kódos kinézet, szerintem EZ a blog megérdemelte. Khyira pedig igazán szép munkát végzett, mint mindig - látszik, hogy sok ideje volt benne.
A kinézet kb. háromszor változott – természetesen miután megírtam a véleményem. De, most egy ideig ez marad, úgyhogy megírom a legújabb kinézetről a véleményem. Habár nekem a Sherlock Holmes-os utalós volt az egyik kedvencem.
CSS designt kapott a blog, ami nekem tetszeni tetszik, csak valahogy a fejléc nem tükrözi a tartalmat – ennek ellenére nem zavarja a szemet. Tetszenek a színek, mert annak ellenére, hogy liláról és barnáról beszélünk – egy helyen – egész jó árnyalatok lettek választva a bloghoz. A kódok is rendben vannak, mennek a bloghoz – mivel mindenhol megtalálható a barna-lila páros. Viszont én a felső navbar-t levenném, mert csak zavaró felület – már nem sokan használják.

Liv véleményét már saját bőrön is tapasztalhattam, s a blogon is az igényesebb fajta kritikaíróval van dolguk a népeknek. Liv nagyon szépen fogalmaz és képes mindent átlátni. Nem két szóban foglalja össze, hogy „Ez a blog nagyon szép! Csak így tovább!” hanem leírja őszinte véleményét a lehetőségekhez mérten. Nagyon szeretem olvasni a kritikáit, mert Liv tudja hogyan kell felépíteni egy tartalmas és építőjellegű kritikát.

Másik szerkesztő Dora Groß, akinek kritikája ugyanúgy van felépítve, mint Livé – ebből is látszik, hogy a lányok mennyire össze tudnak dolgozni, ami a blog egyik nagyon fontos része, hiszen így egy olyan helyre találhatunk, ahol bárkitől lehet kritikát kérni nem fog megkülönböztetés érni minket.
Dorat még nem ismertem, nem olvastam tőle semmit – se történetet, se kritikát, így gondoltam előbb megnézem, megismerem ezt a lányt. Miután láttam, hogy történetes blogja is van így megnyugodtam. Mert szerintem, ha valaki ír, akkor az a kritikáin is meglátszik. Nem is kellett Doraban csalódnom, mert ő is igényes és összetett kritikákkal látja el a jelentkezőket.

Igazából nehéz kitűnni a sok kritikás blog közül és a lányok blogját én inkább blogmagazinnak sorolnám – a kritikák mellett ajánlók és cikkek kapnak helyet rajta. Legalábbis amikor én elkezdtem felfigyelni az ilyen típusú blogokra, akkor láttam a különbséget.

Nekem mindenesetre nagyon tetszik a lányok állásfoglalása (1D nem!) és a bloguk tömegek közti egyedisége. Mindenkinek csak ajánlani tudom őket, de vigyázat! van egy bizonyos határ, ami után nem írnak és várni kell. De egy ilyen kritikára megéri, nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése