... Pannáról

Rég volt már ilyen bejegyzés, úgyhogy gondoltam miért ne? Most egy újabb barátnőmet ismerhetitek meg – és újabb izgalmas úton-módon mutatom őt be Nektek. Míg R.-nél a képek alapján ismerhettétek meg, Panna bevállalósabb volt és egy tesztet töltött ki a kedvemért – ezt én átnéztem és úgy teszem közzé, hogy amit nem külső szemlélő számára írt, az meg is maradjon titokban. Tehát akkor Beszéljünk:

… P A N N Á R Ó L

Who is she?
Az örök „ellenségem”-barátom. Mint ahogy azt visszaolvasgatva látható Pannával voltak kisebb-nagyobb súrlódásaink, de talán őt mondanám annak, aki azért mindig ott volt mellettem. Amúgy még mielőtt bemutatná saját magát a kérdésekre válaszolva azért én is bemutatom:
Kicsit hebrencs, végsőkig küzdő, sértődékeny, megtévesztő, gondoskodó, szellemes, igaz. Ezek a szavak jutottak eszembe így hirtelenjében róla, mert így érzem én. Nem tudom szorul-e magyarázatra, mert én és talán Ő is tudja miért ezek jutottak eszembe. Talán párat azért kifejtek… Sértődékeny – vagy csak gyakran játssza a sértődöttet (lsd. ToZó és Én) – ami néha kicsit zavaró, de hozzá lehet szokni, főleg, hogy régebben – és talán még most is – én is rettentően sértődékeny voltam. Igaz, mert ő az, aki meghallgatja, amit mondani akarok és ha nem is érti meg teljesen nem néz rám furcsán.

Why is she here?
Először is egy kis magyarázat arra miért is ellenségem is – annak ellenére, hogy fentebb már utaltam rá. Egészen a 2013/2014-es tanévig Pannával eléggé közömbösek voltunk egymás iránt – úgy igazán talán csak németórán beszélgettünk, valamint bármikor az olvasásról. Pedig én 10.-ben eleinte mellette ültem, egészen addig, amíg nem volt arra lehetőségem, hogy elüljek onnan – ahogyan ő tette azt minden adandó alkalommal. Ezért én rettentően haragudtam rá – mármint, hogy mindig elült mellőlem – és nem értettem miért teszi; aztán még 10. évvégén volt egy elég csúnya húzása németből és akkor eldöntöttem ő az ellenségem lesz.
A Sors fintora, hogy ez a lány, akivel eleinte annyira nem jöttem ki most az egyik legjobb barátnőm. Igazából miután eléggé ráhangoltuk egymást az olvasásra, jöttem rá, hogy attól, mert ő nem csak a mienk – értsd: az osztályé – attól még ránk is szakít időt. És, habár néha rettentő idegesítő tud lenni, hogy másokkal tölti az idejét, vagy éppen mindenkit próbál meghallgatni – igen, még azt is, akit ki nem állhat – azért néha ez jól jön.
Igazából szerintem mi elég gyakran rivalizálunk – legalábbis nekem így jön le –, és ezeket finom kis élcelődésekkel leplezzük. Nem titok, hogy mindketten leginkább azt akarjuk, ami a másiké – pedig mindketten tudjuk nagyon jól, hogy a dolgok nem mindig csak rajtunk múlnak. Szerintem amúgy hasonlítunk is valamennyire belsőleg, mert elég hasonló az érdeklődésünk – könyv, sorozat, stb.
Ami miatt mégiscsak úgy döntöttem (vele) folytatom az emberekről külön írt, szerintem azért valamennyire „megtisztelő”, mert ő felvette velem a kapcsolatot a balatoni-háromhétben is – ezzel számomra kb. bizonyította, hogy nem olyan mint egyesek/kettesek. Ez nagyon jól esett/esik.

Anything else?
Cukkolás (csúnyábban szívatás). Azt hiszem muszáj megemlítenem, ha már nem csak róla, hanem a kapcsolatunkról is szól ez a bejegyzés. Azaz… A cukkolás művészetét ToZótól elég könnyen el lehet tanulni – főleg, ha Panna a közelben van – és én jódiákhoz híven az angol mellett ezt is eltanultam, azt hiszem. Amúgy Panna szerintem már megszokta – főleg, hogy az utóbbi évben elég gyakran lett nyelvünk rajta köszörülve. A magam részéről azt tudom csak mondani, hogy: Bocsi Panna, ha bántó lett volna bármi is, de tudod jól, hogy a magas labdákat nem hagyhatom ki.
Könyvek. Panna anno azt mondta – s írta –, hogy én szerettem meg vele igazán az olvasást. Ez kicsiny lelkemnek annyira jól esett, hogy utána egy darabig nem jutott ideje olvasni – jó, ez nem igaz. A földrajz az érettségi miatt alig jutott időm bármi másra és így egy kicsit meghazudtoltam, amit Panna írt. Mindenesetre örülök, hogy a Szent Johanna Gimis véleményeimmel is egyet tudott érteni – annak ellenére, hogy az első négy részt hihetetlenül lehúztam. Ezért is sajnálom kicsit, hogy nem tud olyan gyakran kézzel fogható könyvhöz jutni – családi dolog.
Róla. Nos Ő, azaz Róla egy olyan személy, akiről Panna említést tett a karácsonyi lapon is, és igazából nem is beszéltünk Róla olyan sokat. Már úgy értem Pannával a cukormáztól csöpögős muffin mellett eljutottunk egy olyan szintre, hogy egymás közt halálra szekáltuk és talán Panna az egyetlen, aki átlátja a helyzetet – na, nem mindig. Panna két húzása nem tetszett Vele kapcsolatban. Az egyik a születésnapomon történő lökdösődése volt – khm, PANNA; a másik pedig, nos az egy órához köthető, ahol adta a lovat mások alá. De amúgy Pannával elég jól el tudtunk beszélgetni mindenről.


És akkor most az a valami egyedi dolog, aminek kitöltését nagyon köszönöm neki:


Ismerd meg Pannát :)
100 kérdés, 100 válasz
Generally
1. Jelenleg mi a kedvenc dalod? Violetta-en mi mundo
2. Most mit hallgatsz? Jessi J-Price Tag
3. Hány éves leszel 3 év múlva? 21
4. Láttál már hullócsillagot? igen
5. Kívántál valamit? igen
6. Teljesült? sztem igen
7. Mi volt életed legjobb pillanata? 1999.május 1, amikor örökbe fogadtak, bár nem nagyon emlékszem rá, de az utóhatások miatt, ezt tartom annak
8. Életed legrosszabb napja? amikor meghalt Vivi
9. Ha lehetne, egy kívánságod mi lenne az? sablonosan hangozhat, de világbéke…
10. Mikor van a névnapod? július 26
11. Jól tanulsz? nem rosszul, de lehetne jobban is
12. Tudsz pókerezni? nem
13. Vallásod? evangélikus
14. Szereted a meséket? nem
15. Voltál már kirándulni tengernél? igen
16. Van házi állatod? igen, egy kutyám
17. Kivel élsz együtt? szüleimmel, testvéreimmel
18. Panel vagy családi ház? családi
19. Hol voltál utoljára? Auchanban vásárolni
20. Mit ettél utoljára? rakott krumplit
21. Kihívott fel utoljára mobilon? Livi
22. Horoszkópod? halak
23. Mitől félsz? saját magamtól
24. Játszol valamilyen hangszeren? nem, sajnos
25. Nézel valamilyen sorozatot? igen: Violetta, Castle, CSI (összes), Beugró…
26. Édes vagy sós? mikor hogy, inkább édes
27. Van saját szobád? nincs, még
28. Milyen színű a szobád? fehér, még
29. Van poszter a faladon? van: 2 tigriskölyök, egy Karib tenger kalózai plakát, és egy Avicii plakát
30. Hordasz valamilyen ékszert? igen, azt a nyakláncot, amit keresztelőmre kaptam, vagy egy Eiffel tornyos nyakláncot
31. Mi a csengő hangod? Loreen-Euphoria
32. Voltál már egy híresség koncertjén? igen: Majka, Tóth Gabi, Hien, Radics Gigi
33. Láttál már szellemet? nem, és nem is szeretnék
34. Jártál már Amerikában? igen
35. Hova jársz szilveszterezni? Fótra barátaimhoz, vagy Budapesten barátaimhoz, mikor hogy…
36. A legviccesebb ember, akit ismersz? ToZó :)
37. Tanulsz idegen nyelvet? igen: angol, német
38. Szeretsz olvasni? persze :)
39. Van rossz szokásod? van, sokszor elhallgatok dolgokat!!! ez nem hazugság!!!! :)
40. Háton alszol? nem, utálok, kényelmetlen :)
41. Ültél már repülőn? igen
42. Voltál már kórházban komolyabb baj végett? igen, kificamodott a bokám még kerekes székben is kellett ülnöm :)
43. Mivel szeretnél foglalkozni felnőtt korodban? bármilyen történelemmel kapcsolatos dologgal :)
44. Nyár vagy tél? egyik sem…tavasz, ősz :)
45. Plüssel alszol? igen :)
46. Félsz a sötétben? nem
47. Van örök ellenséged? van…
48. Nyomulós vagy? nem
49. Fent vagy Facebookon? igen
50. Eltörted már valaha valamidet? nem, csak kificamítottam
51. Űzöl valamilyen sportot rendszeresen? nem
52. Szoktál reggelizni? néha
53. Késtél már el suliból? igen
Favourites
54. Melyek a kedvenc napjaid? péntek, szombat
55. Mi a kedvenc színed? lila
56. Mi a kedvenc elfoglaltságod? olvasás, filmnézés
57. Mi a kedvenc tantárgyad? történelem, angol
58. Kedvenc országod? Amerika, Anglia
59. Kedvenc nyelv? angol
60. Kedvenc helyed? 16.kerület
61. Kedvenc énekesed? nincs
62. Kedvenc színészed? Angelina Jolie, Keira Knightley, Petrick Demsey, Sandra Bullock, Adam Sandler, Johny Depp
63. Kedvenc filmed? Női szervek, Görögbe fogadva, Charley és a csokigyár
64. Kedvenc éttermed? nincs
65. Kedvenc dalod? Loreen-Euphoria
66. Kedvenc kajád? nincs
67. Kedvenc italod? sprite
68. Kedvenc meséd? nincs, nem szeretem a meséket, vagyis inkább nem ismerem őket :)
69. Kedvenc zenei stílus? pop
70. Kedvenc Idézeted? „senki nem szeret szenvedni, mindenki boldogságot szeretne, de nem lehet szivárvány, egy kis eső nélkül”
71. Kedvenc viseleted? laza, sportos
72. Kedvenc oldalak? Unatkozó Gimnazista, Starity.hu
Relationship
73. Összetartó családod van? többnyire (a szűk családi kört kivéve egyáltalán nem)
74. Van testvéred? van, 2 is :)
75. Hány barátod van? igaz barátok 3(Te, Livi, Szimi)
76. Elmondasz nekik mindent? igen
77. Könnyen barátkozol? igen
78. Van egy olyan barátod, aki külföldön lakik? van
79. Szeretsz új emberrel megismerkedni/új barátokat találni? igen
80. Jól kijössz a tanárokkal? igen
81. Voltál már szerelmes? igen
Outside/inside
82. Hajszíned? barna
83. Rövid vagy hosszú? közepes
84. Szemszíned? barna
85. Fogszabályzó? nincs, de kéne
86. Szemüveges vagy? igen
87. Magasságod? 172cm
88. Súly? titoook
89. Tetkó? nincs
90. Piercing? nincs
91. Pesszimista vagy optimista? is-is(többnyire optimista)
92. Magabiztos vagy félénkebb? félénkebb
93. Elégedett vagy magaddal? nem
94. Legrosszabb tulajdonságod? önbizalomhiány
95. Legjobb tulajdonságod? önzetlenség
96. Mi számít jobban a külső vagy a belső? belső

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése