17. lap – 2013.1.28. | Napló lapok 2013


Igen, ezen a hétfőn is túl vagyok - mindig is tudtam, hogy a hétfővel haverok vagyunk. Viszont jön a kedd, ami már koránt sem olyan csodálatos - pedig elméletileg most annak kéne lennie. Ma viszont Borinak szülinapja volt - Isten éltesse sokáig! - de a tanárok minden órán megtalálták a hülyeségeikkel. Elegem van, de no problem.
Nem fogom túlélni a holnapot, tuti. Először is föcivel kezdünk ahol dolgozatot írunk (írni kéne a hegytagokból puskát) abból az anyagból, amiből én már kaptam egy hármas és egy ötöst (na meg egy egyest, de azt kihúzta). Aztán jön két rajz, ahol ha szerencsém van a tanár jó fej lesz - büféóra. Az élet megy tovább és jön egy nyelvtan ahol TZ-t írunk egy olyan anyagból, amit vele kb. két másodpercig vettünk át - szóval senki nem tud semmit, a tanár nem volt, amikor tanultuk és teljes tévhitben van. Szerencsére, ha eddig nem haltam meg, akkor majd "ijesztő vagy" tanár úrnál |angol óra| meglesz -, de megfogadtam, hogy nem nézek a szemébe, majd meglátjuk mennyi idő után fog leesni neki, hogy Panna osztálytársnőm egyáltalán nem poénra vette.
Tehát holnap meghalok!

A jó hír (1 perce tudtam meg): lesz Rumbelle-s pólóm! Once Upon a Time lázban égek, tehát lesz itt még (a pólón kívül) poszter és különféle ajándéktárgyak, képszerkesztés és írás. De addig is a OUAT kihívásom Day3-ja már felkerült ITT megtekinthető!

2 megjegyzés:

  1. Én is imádom az OUAT-ot *.* Milyen pólód lesz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaj, hát elől lesz egy kép (nem tudom melyik, mert kép kép is lehetséges) és felé lesz írva, hogy Storybrooke. A hátára meg az, hogy Once upon a time... és alkoholos filccel ráírom majd a neveket :)

      Törlés