13. lap – 2013.01.23. | Napló lapok 2013


Yes! (Még most sem értem az édesanyám.)
Habár ma n e m akartam felelni a földrajz nevezetű kínzó-tantárgyból, de megtettem - nem mintha lett volna más választásom. Mivel tegnap reggel bemagoltam mindent, hogy majd felelek így egy kis előnnyel indultam - bár a térkép és hegységek tagjai kérdéstől már tegnap is féltem. Mindenesetre egész jól sikerült, ha azt nézzük, hogy idén harmadjára sétáltam ki az osztály terem elejébe, hogy feleljek (igen, tegnap is kisétáltam, aztán azt mondta a tanár, hogy most nem tud feleltetni mégse) és sikerült elérnem a célom, végre. Az első kérdést még a kisétálásom közben tette fel - rögtön daráltam -, aztán jöttek a hegységek és meglepő módon tudtam amit kérdezett (nem kellett az összes tag). A végeredmény egy ötös lett - de kedden az egés osztály dolgozatot ír belőle. Oh, yea!
Kicsit fáradt vagyok és Team Rumbelle szívemnek nem tesz jó az igaz szerelem elválasztása - mert az akkor is az. Rumple jó, csak sok rossz dolog történt vele (igen, gyáva is volt...).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése