19. lap – 2013.1.30. | Napló lapok 2013


A dolog úgy áll, hogy az angoltanárom végre nem szórakozik olyan szemét módon velem - a vicceskedő módot meg már megszoktam. Viszont az angolóra katasztrófa volt - vagyis az a momentuma az órának, amikor a tanár bejelentette, hogy mindenki felelni fog, szóban. Nem is lett volna baj, ha Panna nem jelentkezik, hogy nekem holnap lesz témám - a születésnapom. Végülis, másra sem vágyom, mint első órában szóban felelni arról, hogy milyen a napom - a születésnapjaim általában rosszul végződnek, ez még rosszul is kezdődik! 
Az egyetlen jó dolog a holnapban, hogy nincs tesim és Mekizni megyek - meg desszertnek kapok tejbegrízt (bár Rákócz-túróst is ennék...). Azért remélem, hogy Panna tényleg lefelel helyettem holnap (megegyeztünk), mert elegem van a csütörtöki felelésekből - a félévi szóbeli feleletem is csütörtökön volt.
Az OUAT kihívás újabb napja már fent van! :)
Valamint sorozatok közé (amiket nézek, néztem, nézni fogok) bejön a: Lost-Eltűntek!

Ma még A hihetetlen Hulk, aztán... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése