04. lap – Iskolai menetrend félév előtt | Napló lapok 2013

Gyakoroljuk... a hét napjait!

Egy fergeteges napon vagyok túl és még fergetegesebb lesz, amint sikerült rendeznem az életem. A rendezésen azt értem, hogy mesélek egy kicsit a hetemről, a könyvekről és a sikertelenül reprodukált Karácsonyi bejegyzésemről.

Hétfő
A nap, amivel mindenkinek baja van - nekem csak annyi, hogy korán kell kelni. Amúgy békességben élek a hétfő tudatával és nem kerget a világ végére. Az óráim tűrhetőek és a tanárok is fáradtabbak, mert hát hétvégéjük nekik is volt - vagy nem. Lássuk a mostani hétfőmet:
1. Történelem: Írtunk egy dolgozatot, mert hangoskodtunk. Szerencsére jól sikerült, így egyenesbe értem a négyeshez.
2. - 3. Irodalom: Antigoné megölt és érvelt ellenem Kreónnal együtt - vagyis már megint feleltem ebből a fantasztikus témából. Nem azért, mert már volt két ötösöm belőle, hanem mert valahogy ki kellett hozni a stabil négyesből a nem stabil ötöst. Nem baj, az ötösnek örülünk, a feleléseknek nem annyira.
4. Matematika: Mondjon nekem valaki egy okot, hogy miért kell rögtön csütörtökön íratni egy dolgozatot az új anyagból, amit 1 napig veszünk?! A helyzet megoldódott, hogy nem csütörtökön, hanem jövőhét szerdán írunk dolgozatot, de az egész egyenletrendszerből. (Feladat: Kérdezd meg az osztályodból, hogy ki érti az egész anyagot?)
5. Kémia: Ezt a tantárgyat nagyon szeretem, és olyan anyagot veszünk, ami újdonság - challenge accepted! Viszont az óránk nem úgy alakult, ahogy azt bárki is várta volna. Dolgozatot írtak többen - én nem. Aztán dolgoztunk.
6. Német: Jelenleg az unalom szintjén áll. Bár most a tantárgyakat|iskolát vesszük, ami azért pozitívum. Dolgozatot írunk (vagy nem) pénteken, de az már nem számít bele a félévibe!
Plusz dolog: Újra elkezdtem írni, ami most egy Twilight témájú novella lesz, amivel valószínűleg lezárom az olyan típusú dolgaimat.

Kedd
A világ legutálatosabb napja, számomra ez a balszerencsék napja (mit nekem péntek 13...). Ez a nap még akkor is sz*rul sül el, ha amúgy valami jó dolog történt az elején. Még szünetben is rossz! Lássuk a mostani keddemet:
1. Nincs: Ez jó, így van időm olvasni!
2. Földrajz: Többek között alvós óra, de ha lehet magunktól jegyzetelni az már jó (Csak akkor minek bejárni?). Kiosztotta a tanár a dolgozatokat, amik szerinte borzalmasan sikerültek - mi meg már tudjuk, hogy jószerivel mindegy mit írunk, ha olyanja van akkor sem fogadja el. Én a dolgozat előtt tanultam A.-val, aztán anyu is kikérdezett, majd átolvastam az előkarácsonyi ajándékom (földrajz középszintű érettségi tételek kidolgozva) erre a témára vonatkozó részét. Még puskám is volt - puskázni eddig sem tudtam, most sem sikerült. A végeredmény hármas - igen, tanultam, hiba volt. A kérdések, megjegyzések viszont viccesek és átlagban mindenkinél megtalálhatóak voltak (pl.: "Hogyan keletkeztek?" -> a feladatban nem volt ilyen kérdés; "Arra lettem volna kíváncsi, hogy milyen halmazállapotú." -> arra a válaszomra, hogy két kőzettömb).
3. - 4. Rajz: Végre nem két rajzot készítünk! A rajzzal nincs bajom, csak az osztályzással... Maradjunk annyiba, hogy kezet tudok rajzolni, és a maszkos|farsangi témájú rajzom szerintem jó lett.
5. Magyar: Ide nekünk Oti nénit! Komolyan, annyival jobb volt... A jó az benne, hogy így legalább érteni is fogunk valamit az anyagból.
6. Tesi: UTÁLOM! Nem magát a tárgyat, hanem azt aki tanítja. Fel vagyok mentve talajtorna alól, de mondtam, hogy nem akarok kettes lenni félévkor, így a legjobb tudásom szerint megcsinálom. Amúgy is kivételezik a fiúkkal (a lányoknak általában kettest ad), de a mostani nagyon durva volt... Én megcsináltam - még a cigánykereket is, amit amúgy nem-nagyon tudok - és hányast kaptam? Természetesen kettest - így olyan stabil kettes vagyok, mint a huzat. (Majd szólok neki holnap, hogy én nem vagyok hajlandó javítani, ugyanis nem fog jobban menni attól, hogy előtte még jól le is cs***, de a jegyet nem kérem, mert felmentett vagyok!)

Szerda
Erről a napról nem tudok mit írni, változó. Jó órák vannak és elég gyorsan a végére is érünk. Lássuk a mai napomat:
1. Matematika: Új anyagrész, természetesen! Jövőhéten dolgozat és mindenki felháborodott. 
2. Földrajz: Felelések voltak, a többieknek pihenés.
3. és 6. Angol: Dolgozatot írtunk - négyes lett. Aztán elmondta, hogy kit hányasra fog lezárni - néhányunkat nem zárt le. Nekem a négyesért társalognom kell a tanárral, szerencsére a témát én választottam ki (bár lehet lesz még egy téma), a születésnapom lesz. 
5. Ének: Írtunk egy dolgozatot - ami ötös lett. Aztán Meridát néztünk.

Könyvek
Egyre kevesebb könyvem marad olvasatlanul...

Karácsonyi bejegyzés
A bejegyzés egyes részei a Kritikus Szemmel blogomon lesz fent!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése