01. lap – Írós mélypont | Napló lapok 2013

ÚJÉV!

Majd lesz egy karácsonyi ajándékos-képes bejegyzés is, de most valami sokkal fontosabbról lenne szó. A blogger világról, arról amiben élünk.
Én úgy csöppentem bele ebbe a világba, hogy éppen valaki ellopta valaki másnak a történetét - ez furcsa volt számomra, de az összefogás után (amit a többi blogger/ina csinált) minden újra ment a rendes kerékvágásban. 
Tudom, hogy manapság nehéz egyedi cselekményű történetet kihozni (saját, vagy fanfic), de nem igen fordulnak mostanában elő ugyanolyanok (pl.: szereplők).
Bevallom bűnöm, ami miatt egy ideig nem ment az írás: Amy blogjait nagyon szeretem és, amikor láttam, hogy elkezdte írni A sziget fanficet meglepődtem. Azért lepődtem meg, mert valaki olyanról írt, akiről eddig nem igazán lehetett olvasni - viszont szeretni én is szerettem és Amy erőt adott, hogy én is belekezdjek egy hasonlóba. Nem tudom, hogy a címmel vagy Jeremy Rennerrel volt problémájuk, de megtörtént - nyilvános (Facebook) megszégyenítésben volt részem /meg egy zokogógörcsben/. Aztán megbeszéltük - kettesben - és elrendeződött minden, kivétel, hogy ahhoz a történethez még nem sikerült elég erőt gyűjtenem.

Vajon, ha valakitől elkérjük a szereplőit/történet alapját/fejlécet/stb. akkor tulajdonképpen mennyi jogunk van nekünk azzal rendelkezni? 
Ha valaki elkéri a szereplőket, hogy aztán egy befejezetlen történet alapján írjon egy másik történetszálat - az kinek jó? /Senkinek, mert a régebbit többen fogják olvasni, az új viszont lehet, hogy kedvezőbb lesz a jövőre tekintve/

Én egy színészről akartam írni, de olyat mondtak nekem, ami miatt szinte összeomlottam - nem az igazság fájt, mert mások mondják, hogy "jól írsz", "érdekes a világod"... és egy "Ha nem állsz ki az olvasóidért, akkor nem is érdemled meg, hogy írj" nem fog eltéríteni. Szeretek írni, szeretek színészekről írni, szeretném ha az új blogomat (amin még semmi nincs csak fejléc meg háttér, amit Liv csinált nekem) megtekintenétek ;)

Valamint, aki tudna válaszolni a kérdéseimre, az tegye meg!

Üdv:
S.L.B:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése