08. lap – Születésnapi különkiadás | Napló lapok 2013

Nem ma van a szülinapom!

A poszt azért kerül most bejegyzésre, mert döntenem kellett és még a hatása alatt vagyok. A listám, mint úgy általában könyvekből áll - amiket vagy megkapok, vagy ajándékutalványt kapok -, de néha felkerül még plüss, vagy valami fontos (pl.: shaker).
Az idei listámon először (amit elküldtem édesanyámnak) 11 könyv szerepelt - ez azóta 38-ra nőtte ki magát. A listáról természetesen nem kaptam volna meg az összes könyvet, de néhányat igen - a többit pedig meg akartam venni. A lista VÁLTOZOTT, ugyanis a képbe került egy Tablet nevezetű készülék - amire már régóta fájt a fogam. 
Ma választottam: Tablet.
Miért? Mert most olcsó és jó lesz sokáig. 
Eredetileg Koobe X7 Slim-et szerettem volna, de mivel azt sehol sem lehet kapni, így marad a Samsung Galaxy Tab 2 7 Wifi.

(És jó lenne, ha a Nagy Ő-m végre rájönne, hogy róla van szó!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése