07. lap – Barátokról gondolatok | Napló lapok 2013

Barátok, barátnők

A baráti társaságom két nagy csoportra osztható (de kinek nem, ebben a mai világban?!). Az első csoportba (Élő) azok tartoznak, akiket személyesen ismerek és személyesen ismertem meg. A másik csoportba (Netes) azok tartoznak, akiket a net világán keresztül ismertem meg és nem|kevésszer találkoztunk élőben. Mindkét csapatban vannak különböző személyiségű emberek.

Élő

Osztályomból a klikkeknél az mi klikkünk is megjelent (igazából csak úgy összejöttünk egy csapatba és a létszám állandóan változik). A lányok vannak többségben ebben a csoportban, mert a fiúk csak úgy néha csatlakoznak hozzánk - általában, amikor közös programokat szervezünk.
Lányok:
  • A. -> vele szoktam reggelente suliba járni és hazafelé is együtt megyünk.
  • R. -> a másik szőke (rajtam kívül), nagyon jó, hogy egy ilyen vidám ember is a barátom.
  • P. -> ő eléggé csapongó, nem igazán tölti a korlátnál a szabadidejét, de sokszor tölti velünk a szabadidejét.
  • K. -> ő P.-vel szokott udvarra menni, vagy a közös barátaikkal vannak.
  • Becky -> ő A.-val, vagy K.-val szokta a legtöbb idejét eltölteni.
Fiúk:
  • R. -> vele egy osztályba jártam általánosba, aztán 7.-ben elment. Újra egy suliba járunk és barátok vagyunk.
  • J. -> az osztály divatmajma, a csoportba pedig csak úgy beolvadt.
  • B. -> padtársam. Jó fej, vicces (néha bunkó).
  • Ovis -> imádom, hogy hülye. Ő általában Kaviccsal szokott lenni.
  • Kavics -> olyan, mint Ovis, csak rosszabb.

Netes

Egy csomó klubban benne vagyok FB-on, de a legtöbbet a BGy-t (Best Gyümölcsök) látogatom - én készítettem, amikor MSN-en megalakult ez a kis csapat. A csapat tagjainak gyümölcs nevet adtunk, az alapján, hogy milyennek gondoljuk. Hárman ismerték egymást személyesen, én negyedikként az újdonság voltam. A csoport tagjai segítik egymást a tanulásban, kikérik a véleményt az alkotásokról és alkotnak a másiknak.
Tagok:
  • Cherry -> Én vagyok. 
  • Plumy (Pika) -> Olvastam a történetét és írni akartam egy hasonló témájút, ezért engedélyt kértem. Beszélgettünk és barátokká váltunk.
  • Curranty (Liv) -> Plumy ajánlotta és mutatta be, hogy legyen valaki, aki segít átnézni az írásaim. Volt egy nagyobb veszekedésünk, de azóta minden a régi.
  • Strawberry -> Ő az én általános iskolai legjobb barátnőm. Sajnos mostanában elég keveset beszélünk és találkozunk egymással.
  • Apple -> Ő volt az utolsó, aki csatlakozott hozzánk. Lelkesen segít, ha olyan dologról van szó :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése