10. lap – Születésnap előtti gondolatok | Napló lapok 2013

11 nap!

Ennél jobban már jövőre fogom várni január 31.-ét - mert én várom, hogy végre ne kelljen lemennem két hónapra Balatonra, hogy a barátaim nélkül szétunjam az agyam. Az idei nyár-beharangozó (május) viszont a lehető legjobban fog telni, hiszen I'm going to Italy
Vajon mi van akkor, ha valaki tetszik nekünk? Nagy semmi! De akkor mi van, ha egy húron is pendülünk? Akkor már kezd bonyolódni a helyzet. Adjunk ehhez egy volt évfolyamtársat és ezeket vonjuk ki az új iskolából. Az eredmény? Nem túl biztató...
Létezik olyan, hogy tökéletes? Tökéletesen megegyezik az ízlésünk és az érdeklődési körünk? Létezhet, hogy mint a mesékben megtaláljuk a tökéletest? Én nem tudom, de reménykedem - vajon milyen lehet tudni, hogy aki tetszik neked, annak te is tetszel? 
Az érzés:

Születésnapomra lehet, hogy mégsem Tablet-et kapok - vagy csak próbálják elterelni a figyelmem. Nem baj, mert az Olaszországi út is elég nagy ajándék. Azért szeretném majd magam meglepni egy-két könyvvel, hiszen azért valami kézzelfoghatót szeretnék a közelemben tudni - és vészesen fogy a még ki nem olvasott könyveim listája. 
Ma azért végre készítünk csokikanalat - a formát tőlem kapták anyuék. Viszont egy napot elég gyorsan el lehet rontani. Egy perce megemlítettem, hogy törpesünit szeretnék, mire anyám rögtön mondta, hogy majd akkor ha elköltöztünk innen. Azt is mondta, hogy nem foglalkozunk Nutival sem - pedig egyrészt a húgom nyula, másrészt én törődöm vele.
Az egészben az fáj legjobban, hogy anyám miatt nem tudok megbarátkozni a nálunk lakó állatokkal - ugyanis Ő volt az, aki elvitette először a kutyámat (úgy, hogy előtte lévő nap még az mondta, hogy vesz nekem kutyás könyvet), aztán a nyulamat vittük el, mert Nuti rossz lett... 
Tehát 11 nap múlva a születésnapomon is várható veszekedés - ugyanis nálunk a születésnapomon az egy vitanap. Remélem azért a délelőttöm jó lesz.

VÉGE!

Örömmel vegyes fájdalommal jelentem be hogy A túlélő2-őt az imént fejeztem be. Öröm volt írni, de mostanában inkább a többi történetemre szeretném a hangsúlyt fektetni. A fejezetek februártól kezdenek feltöltődni  amint az első rész (A túlélő) is felkerült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése