20. lap – 17 éves lettem én | Napló lapok 2013


Származás: tumblr

Január 30.

Tortám :D
A hihetetlen Hulk nézése közben valami fénycsóva verődött vissza az ablaküvegről, ami érdekelt, ezért odamentem az ablakhoz. A hátam mögül nevetés hallatszott - hátrafordultam és láttam a tortát. Nálunk szokás, hogy a születésnap előtti napon van az ünneplés - így elkerülhetőek a másnapi stresszes dolgok. Azaz megkaptam az ajándékom - ami éveimmel egyenlő arányban csökken - egy pizsamát. A könyvet, pólót és miegymást a nagyszüleimtől és rokonoktól kapom. A tortám viszont nagyon nagy meglepetés volt: Marlenka torta négy darab gyertyával (6-os, 4-es, 4-es, 3-as), amire apu rögtön rákérdezett, hogy miért.
 Holnap születésnapom lesz...

Január 31.

A kedves ismerőseim közül (557 a FB szerint) kb. 55-60-an köszöntöttek fel. Ez nem is olyan rossz. Első köszöntésem 0:01 perckor született - a NAgy Ő-től. De akkor most a napom reggeltől a mostani időig. A második köszöntést a Keresztanyukámtól kaptam, aki burkoltan megjegyezte, hogy jövőre iszunk.
A. rögtön felköszöntött, amint találkoztunk a buszmegállóban - az ajándékot azonban csak a suliban kaptam meg. A suliban Livi és Szimi (valamint Livi testvére Szilvi) egy-egy tábla csokival leptek meg a szokásos "Boldog Születésnapot!" és egy "Vigyázunk az alakodra" megjegyzéssel. Fent a terem előtt elkezdtem kibontogatni az A.-tól kapott csomagot, amiben egy csomag nápolyi volt (olyan, amilyet mindig eszünk). Jött Regi is, akitől kaptam fincsi malacokat (függőséget okoz, szilveszter óta csak arra tudok gondolni) és puskatollat föcire (ennek is megvan a maga története). Bence is megjegyezte, hogy neki otthon csak karácsonyi csomagolópapír volt, de ennyibe is maradt ez a beszélgetés. A becsöngetés után megkaptam Bencétől a becsomagolt csokit - anyukája átcsomagolta, pedig én aztán Bence csomagolásának is örültem volna. Aztán a nap folyamán még elszórva kaptam a köszöntéseket (a tanárokat nem érdekelte, de nem is tudtak róla, kivétel...) Tanár Úr (informatika tanár) jött le a lépcsőn, majd meglátott és megtorpant - aztán lejött, meghúzta a fülem és felköszöntött vicceskedve.
Az ebédem a Mekiben volt, mert Emese barátnémmal odamentünk - rég találkoztunk, de a táskájáról felismertem. Tőle mindig valami finomságot kaptam születésnapomra, most sem volt másként: extracsokis gofrit kaptam.
Katicás tortácska - Keresztanyutól! :D 
Nagyika (nagymamám apu felől) itt volt nálunk és megkaptam a Once upon a time-os pólóm és egy könyvet (Laurell K. Hamilton: A holdfény csábítása). A nagy meglepetés az volt, hogy anyuval Keresztanyu is megérkezett. Kaptam tőle egy kis tortát, amin egy hétpettyes katicabogár egy tíz sárga színű szirmon van.
A Facebook nevezetű közösségi portálon kaptam rengeteg köszöntést - volt olyan, akitől háromszor is.
Így telet tehát ez a napom!

1 megjegyzés: