15. lap – 2013.01.25. | Napló lapok 2013


Borzalmas napom volt, vagyis nem írtunk kémiából, de az egyik osztálytársam és állítólagos barátnőm nagyon szemét volt. Oké, hogy vicces viccelődni a tanárral - aki amúgy tényleg fogékony a poénokra -, de azzal viccelődni, hogy hülyét csinálsz a másikból?! Igen, gesztikuláltam - általában szoktam, mert ez vagyok én. A padtársam meg feltette a kezét és azt mondta, hogy ijesztő vagyok - bár nem bírom felfogni, hogy mi ijesztő a "I like swimming"-be, de neki az volt. Odajött a tanár és elkezdtek azzal viccelődni, hogy milyen ijesztő vagyok - a tanár részéről ez poén volt, a padtársam meg azon röhögött hogy hogyan oltogat a tanár. Aztán persze a feladatot én próbáltam megoldani, de azok ketten jókat röhögtek minden mondatomon - padtársam nem is engedett igazán szóhoz jutni - aztán megszólalt a tanár, hogy jó lenne valami mást is mondanom. Hát nem azt csináltam, csak padtársam ijesztőnek titulált? Ezek után a tanár olyan undok volt velem, hogy hihetetlen - hát b*** meg!
A német témazáróról jobb szeretnék nem beszélni - borzalmas volt és...
IKEÁs kajálás viszont jó volt - beszélgettünk, nevettünk - megbeszéltük kinek hány telefonja volt eddig xD Aztán kiderült, hogy a Torkos Csütörtök idén jövő csütörtökre esik, ami már csak 6 nap és valószínűleg nem megyünk el - mert szombaton is megyünk étterembe. Azért tök jó lenne, ha elmennénk, mert tavaly apu szülinapján mentünk - idén mehetnénk az enyémen. 

Valami mese, valami jó!

Disney vagy feldolgozásai? Ha választanom kéne, akkor biztos a feldolgozásait mondanám, de akkor jön egy újabb kérdés: Melyik fajta feldolgozás?
Nem olyan egyszerű erre válaszolni, mert most azokat az éveket írjuk, amikor egy mesefilmnek minimum két feldolgozása is kijön. De akkor lássuk az én általam preferált feldolgozásokat:

A lány és a farkas igen érdekesen ragadta meg a történetet - igazából alig hasonlít az eredeti történetre. A színészeket megkedveltem (ha eddig még nem kedveltem volna őket) és tetszett a farkas megoldás. Egy szóval ez a mesefeldolgozás azért volt jó, mert igazából csak Piroskát, Farkast és Nagyit vették át.










Hófehér és a Vadász... ez már keményebb tészta volt, bár még ennek sem volt minden mozzanata megegyező az eredetivel - és ez jó, az ilyen feldolgozásoknál. A színészek itt is jók (nem érdekel, hogy Kristen-t ki, miért utasítja el) és mozgalmas a történet. Az utolsó pár percig, aztán megint egy kis izgalom ééés vége.










Hansel and Gretel: Witch Hunters - ami még nem jelent meg ugyan, de Jeremy miatt már a listámon van. A Jancsi és Juliska című mesécskét én szerettem (mézeskalács házikó *.*) és érdekel, hogy milyenek lettek felnőttként a szereplők. A boszorkányvadászat igen érdekes hobbinak tűnik. Nagyon várom!









Once Upon a Time, az a sorozat amit nekem találtak ki. Habár Hófehérkéért soha nem voltam oda, azért ez a sorozat igazán érdekesre sikeredett - kedvenceim természetesen a gonoszok közül kerültek ki. A történetek szinte ugyanazok, mint az eredetikben, de Rumpel feltűnése eléggé megkeveri a dolgokat. Tehát a kedvenceim igen érdekes alakokból jött össze: Rumplestiltskin (vagy Rumpelstiltskin - mindkettő helyes; egyszerűen Rumpel) és Regina - na meg a kisgyerek Bae. I love this series!

És akkor egy kis vidámság:

2 megjegyzés:

  1. csak a meséék! :D kivéve a Once esetében..;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, sejtettem, hogy neked valami ilyesmi lesz a válaszod :D Once az meg Once <3
      Rumpie <3

      Törlés