14. lap – 2013.01.24. | Napló lapok 2013

Yes, please! I love this! Valaki meglephetne, akár csak valamelyik mütyürrel - karkötőm van.

It was a great day! - Az utolsó csütörtök, amit tizenhat évesen kellett átvészelnem!
Egy kicsit féltem a mai naptól, mert az informatika között zajlott egy "írunk vagy nem írunk" játék és egyáltalán nem csábított egy adatbázis gyakorlat - főleg, ha lekérdezések szerepelnek benne. Nem írtunk, viszont kaptam két piros pontot és egy buksi-puszit.
Most aztán már tényleg el kéne kezdenem és be kéne fejeznem számtalan regényemet - de először is az OUAT novellám. 
Be. Akarom. Fejezni!
Annyira a OUAT hatása alatt vagyok, hogy még az angol házimat is róla írtam xD
"Rumpelstiltskin is meaner than Evil Queen, but Cora is the meanest."

Holnap két témazárót is írok - a változatosság kedvéért, úgy látszik dupla vagy semmi alapon játszanak a tanárok. Kémia és Német tantárgyak a holnapi szerencsések, melyekből - bizakodón állok hozzá - jó jegyet fogok kapni. Bár nem mindent tudok!
Ha már péntek, akkor IKEA és húsgolyó - bár szerintem ezt holnap mekire cserélem (szeretném, ha  húsgolyót csütörtökön ennék először, jövőhéten). Tehát holnap laza nap - four óra és two dolgozat (matek: 4-2=2, tehát 2 órán we are doing nothing).

Na, akkor én go írni és ma este folytatom az olvasást - Cynthia Hand: Angyalfény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése