30 napos személyes kihívás

5. nap: Öt hely amit meg akarsz látogatni

1) Olaszország
Igaz most voltam ott, de nagyon szívesen visszamennék. Legfőképpen a Miramare-kastélyt szeretném újra megnézni, meg arrafelé körülnézni. Persze a többi hely is csábít, mondjuk Róma. Velence csak akkor jöhet újra, ha rá tudom magam venni, hogy tömegek között legyek.

2) Egyesült királyság
Engem nagyon érdekel Anglia, Skócia - mint Harry Potter rajongó alap, hogy el akarok oda jutni. Meg hát annyit mesélnek róla, hogy érdekel mitől olyan érdekes.

3) Írország
Ha már az Egyesült királyságba eljutottam, akkor biztos átugrok Írországba. Szeretném megismerni :)

4) Franciaország
Párizsba ki nem akar eljutni?! Én mindenképpen, mondjuk én Franciaországba amúgy is el szeretnék jutni - nem muszáj nekem látni az Eiffel-tornyot. 

5) Svájc
Mert arrafelé laknak a rokonok és illendő lenne ellátogatni oda.

+) Világ körüli út benne:
  1. Ausztria
  2. Svájc
  3. Franciaország
  4. Belgium
  5. Németország
  6. Dánia
  7. Svédország
  8. Finnország
  9. Oroszország
  10. Ukrajna
  11. Románia
  12. Bulgária
  13. Görögország
  14. Olaszország

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése