Vizsga, kompetencia, TZ, R&J

A címben látható dolgok azok, amiket túl kell élnem még három (négy) héten keresztül. Aztán jöhet a látványos szenvedés, hogy márpedig én egyedül nem akarok Balatonon lenni, mert az borzalmas... Szóval eljátszadoztam tavaly a gondolattal, hogy jövőre (azaz idén) Balatonfüredre már egy hímnemű egyeddel megyek... Igen ám', de az a hímnemű egyed csak nem akar előkerülni, tehát megyek egyedül... Uncsi lesz és a siralmas nagyszülőkkel ruháimmal semmi esélyem se lesz - tekintve, hogy a nagypapám azt mondta, hogy 18. életévemig én egy nagy nulla vagyok és nekem nincs jogom fiúkkal barátkozni. Gáz, még gázabb, hogy 1; ez ellen semmit se tudok tenni, 2; nincsenek is lent korombeli fiúk.
Tavaly már néha csak azért mentem el Tapolcára, hogy lássak valaki fiatalt, de ott is a csupa-csupa nyugdíjas és babakocsis... Kibírom még egy évig, de nem értem, hogy miért nem érti meg senki a felnőttek közül, hogy nem fog hiányozni a Balaton - legalábbis egy ideig biztosan. Hiszen mit csinálhatok lent? Még csak az utca végében lakó nagymamámat sem látogathatom meg...
Szóval, ha választanom kéne a címben szereplő dolgok és a nyugdíjas találkozó között, akkor a címet választanám - ott legalább vannak barátaim, osztálytársaim. Szóval, ha valaki, esetleg úgy döntene, hogy meglátogat, akkor azt nagyon szívesen fogadom - bár csak az utca végében levő házban tudok bárkit is elszállásolni...
Az angol vizsgától (írásbeli) nem félek annyira, inkább csak a hallgatós-fogalmazós dologtól. A TZ-k nem sok vizet kavarnak, a kompetencia megint csak nem zavar (a matek kettes, a magyar négyes lesz) és még a R&J-től sem félek (ismerem annyira a történetet, hogy egy ötpontos feleletet megírjak belőle...)
Ami kiakaszt, hogy magyarból jövőhéten meg az utolsó héten is dolgozatot akar íratni a hülye tanár - én nekem meg akkor már a tököm is tele van, nem hogy még dolgozatot is írjak...
Megjelenik három könyv is a Könyvhéten, aminek helye már a betelt polcomon megvan. 1; 2; 3.
Annyira fáradt vagyok, hogy készítettem magamról egy csomó ritka szar képet xD Igen, néha megkérdezem magamtól, hogy normális vagyok-e. Senki se ijedjen meg, ezek csak az agymenéseim xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése