Fül or fog?

Igen fájdalmas témát választottam a mai napra, ugyanis én ezzel szenvedtem végig az egész napomat - és most, hogy múlik a fájdalomcsillapító hatása, talán tenni kéne valamit... A rossz hír, hogy a dokibácsi délutános holnap, tehát addig (már ha bemegyek holnap) szenvedni fogok. A jó hír, hogy ezzel (már ha elmegyek) lehet, hogy megúszom az utolsó három hét közül az egyiket. (Igen, mindegy, hogy fül vagy fog, mindkét orvosom kiír...)
Remélem azért, hogy holnapra elmúlik és csak a stressz+állandó fülhallgató használat a ludas. Amúgy is azon gondolkoztam, hogy majd a nyári szünet elején megyek fogat húzatni - akkor nem kell sehova sietni, szenvedhetek itthon - tehát, ha valaki ezzel akar büntetni (hogy eddig még nem mentem el), akkor annak üzenném, hogy nem szeretem a hülye érzéstelenítőt és rettegek.

A matek tanár úgy kezdte a mai napot, hogy segítséget kért (vigyázat, rettentő nehéz feladat következik): Hogyan lehet megnyitni a kompetencia tesztfüzetét és javítókulcsát, hogy mindkettő látszódjon? Hogyan lehet megnyitni kétszer ugyanazt a lapot? => Igen, eme rém nehéz feladatot sikeresen vettük, bár nehézkesen indult a dolog.

Az angol vizsgán (írásbeli) jelenleg a harmadik helyen állok. Ami nem rossz! Így ToZó majd dicsérhet és szidhat egyben :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése