Új órarend, megint

Azon kívül, hogy próbálok hozzá szokni a dolgokhoz - B. és ez az egész - talán az iskoláról tudnék mit írni. De az iskoláról így is elég sokszor írok, tehát mostanra visszatértem a leírom a napom és még pluszba valamit módszerhez.
Tehát, akkor: új tesitanárunk van, mert a régi elment - Olaszországba. Az senkinek sem tiszta, hogy mégis mennyi időre (év végig tuti nem lesz), de helyette Bori nénit kaptuk meg - bár nekem sok közöm a tesihez nincs...
Az egész napom béna "zsibbadásban" telt és valahogy sem a föci, sem a Csúcshatás című film nem segített - igen, a hideg időre való tekintettel a rajzlapok csak fenyegetésként kerültek be a terembe. Szóval, filmet néztünk.
Angolon a tanár kicsit utálhatott, de ez van - mindig nekem se lehet minden tökéletes... Nem volt kész egy része a rengeteg házinak, mondjuk kész volt, csak elveszett a füzetemben xD Szóval ToZó most éppen utál, vagy valami olyasmi - az is elképzelhető, hogy bántja, hogy nem futottam Diáknapon...
Megnéztem a Once évadzáróját és azon kívül, hogy az elején majdnem zokogógörcsöt kaptam, tetszett. Voltak benne vicces jelenetek is, bár inkább az ésszerűség és lezárás volt a cél. Igen, lezárás. Habár lesz harmadik évad, azért mégiscsak át kellett valahogy vezetni és (bár én ebbe teljesen belezavarodtam) volt értelme, amit csináltak. Szóval, most várom a harmadik évadot, várom éééés várom. (NEALLLLL <3 Rumbelle <3)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése