Díj a blognak

Először is nagyon köszönöm Boginak!


Feladatok:
1.Küldd tovább öt embernek!
2. Válaszolj a kérdésekre!
3. Mondj magadról nyolc dolgot!4. Kérdések a te díjazottjaidnak!

1. Akiknek küldöm:
Azoknak, akik megérdemlik!

2. Válaszok:

1. Mióta vezetsz blogot?
Öhm... 2009 óta.

2. Hány blogod van/volt eddig összesen?
Aktív blogjaim: 6
Összes blogom, ami eddig volt (és egyben van): 28..

3. Milyen kapcsolatban állsz az olvasóiddal?
Próbálok jó kapcsolatot ápolni velük - vannak, akiket így ismertem meg, azóta pedig voltuk együtt már mozizni is.

4. Mi az ami igazán meg tud fogni egy adott könyv vagy blog olvasása során?
Blog esetében mindig ránézek először - nem szeretem a csupa-párbeszéd fejezeteket.
Könyv esetében már kialakult a stílusom|ízlésem és azokat keresem - meg néha valami lightos, régi könyvet.
Amúgy a jó karakterek és a humor, ami igazán megfog.

5. Mi vitt rá a blogolásra?
A Twilight - igen, én még a régi Twilight-fanfices korszakból való vagyok. Meg az, hogy be akartam bizonyítani a magyartanáromnak, hogy szoktam olvasni és az olvasmányélmény beszámolóim nem egyesek (utána már minimum hármast kaptam).

6. Van kedvenc blogod?
Nincs. Mégpedig azért nincs, mert nagyon sok blogot követek és azok legtöbbje mind designilag, mind tartalmilag rendben vannak.

7. Van háziállatod?
Ja, egy nyúl, kinek neve Nuti.

8. Kedvenc város?

Trieste, nem kérdés. (Mondjuk szívesen megnézném még Ukrajnában a tengerparti városokat, és Kijevet).

3. 8 dolog rólam
1. Nagyon szeretnék boldog lenni - teljesen, vizsgák és TZ-k nélkül.
2. Szerintem nagyon cuki (szexi), ha valakinek van akcentusa.
3. Régóta szeretnék egy Akita Inu-t, és egy Husky-t - a kettőt vegyítve is elfogadnám.
4. Büszke vagyok arra, hogy jó vagyok informatikából.
5. Szeretem a sorozatokat.
6. Az Eurovízión általában másoknak drukkolok - tudom, hogy magyar vagyok, de néha vannak jobbak.
7. Szeretném körbejárni a világot - még a "Hidegországokat" is.
8. Szeretném, ha szeretne...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése