Nem unalmas napja Unatkozó gimnazisátnak

Egy kis mese este

Gondolom az első bejegyzésben leírt két mondat - miszerint én ezt itt naplóként fogom vezetni - mindenkit megvezetett. Igazából, ha kicsit több lenne az időm és nem lennék migrénre hajlamos akkor még talán sikerült is volna ez az egész, viszont ezen dolgok jelen vannak az életemben és nem tudok ellenük mit tenni.
Alapjában véve ez a blog a Sherlock Holmes-os napnál dugába dőlt - mármint ami az eredeti funkcióját tükrözte volna. Tehát ez egy ilyen kihívásos blog lett - persze szeretem untatni az embert az unalmas dolgaimmal, tehát ehhez hasonló kis akármicsodákkal is teletömtem a blogot. Igen, bűnös vagyok amiért csak ritkán jövök fel, de tényleg sokszor érzem úgy, hogy majd' meghalok.
Az ok, hogy Unatkozó gimnazista lett a neve, az ugyebár Liv Unatkozó egyetemistájából jött - meg hát azért én is felsőfokon tudom művelni ezt a rettentő érdekes dolgot. Szóval van ez.

Ma megírtam a csodálatos irodalom dolgozatot, amiben BENNE volt a figura etymologica - habár eredetileg én nem olyat írtam volna... Hm... kicseréltük a lapokat? Á, nem!
Aztán 15:00-tól meghaltam ECDL-en - a 7. kérdésnél feladtam a dolgot. Aztán valamilyen csoda folytán sikerült, yep! Szerintem én valami fantasztikusan hülye dolgot műveltem a vége felé (tudom, hogy volt még 2 percem és nem volt meg a 27 kérdés... aztán abban a két percben eljutottam a 34. kérdésig), de a lényeg, hogy sikerült.
És itt egy kép a kis alien-őzikémről, amit tegnap rajzoltam... A neve: Figura etymologica (az irodalom dolgozat hatására).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése