Én és a technika

Előre is elnézést kérek a hibákért, de tabról nem éppen két perc minden egyes szót perfect leírni. 
Szóval, történt az, hogy tegnap rendetlenkedett a gépem, de gondoltam múló szeszélye a drágamnak. Hát, a szomorú helyzet, hogy nem reagál az újraélesztésre és kezd megőrűlni (igen, én tényleg egy emberként kezelem a gépem), ami egy számomra szönyű dolgot jelent: Dániel.
Mivel technikai tudásom a saját ilyesfajta ketyeréimre nem alkalmazható - mivel nem szeretnek engem - így kénytelen vagyok másra hagyni. Márpedig ami azon a gépen van minden kell, de tényleg. Rajta vannak a történeteim - a befejezett és a még fel sem került -, a verseim és minden emlékem. Továbbá mindenem, de tényleg, minden rajta van, amit kell csinálni illetve kellett... Az, hogy azokat hogyan és mire varázsoljuk rá - mert több kilobájtnyi adatot nem olyan egyszerű átpakolgatni.
Majd jelentkezem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése